Urnik

ponedeljek

  • Terapevtska vadbaTerapevtska vadba je primeren za vse, ki bi si želeli cenovno bolj dostopno obliko osebnega treninga. Je vadba v manjši skupini ( 2-4 vadeči), v kateri vsak posameznik izvaja različne vaje, po svojem prilagojenem programu. Vadba je primerna tako za zdrave posameznike, ki bi želeli le individualen program vaj za izboljšanje gibalnih sposobnosti in vsesplošne telesne pripravljenosti, kot tudi posameznike, ki se srečujete z različnimi težavami v gibalnem aparatu (bolečine v hrbtenici, ramenih, poškodbe kolena, idr.) Pred pričetkom vadbe z vsakim posameznikom opravimo uvodni posvet in pregled, na podlagi katerega pripravimo okviren individualni program vaj, prilagojen vašim gibalnim sposobnostim, željam ter ciljem. Skupaj z vašim napredkom individualni program sproti tudi prilagajamo in spreminjamo. Vadba bo potekala pod nenehnim nadzorom kineziologa, ki bo v prvi vrsti skrbel za pravilnost izvedbe vaj, spremljal vaš napredek in vam bo na voljo za kakršna koli vprašanja. Terapevtska vadba traja 1h in bo potekala po urniku. PON ob 17h. SRE dopoldan ob 7h, popoldan ob 17h. PET ob 18h. ob 17:00 do 18:00
  • Funkcionalni treningFunkcionalni trening je srednje do visoko intenzivna celostna vadba, ki temelji na kompleksnih vajah za povečanje in izboljšanje mišične moči in vzdržljivosti. Z funkcionalnim treningom aktiviramo celotno telo, saj mišice krepimo skozi sestavljena – uporabna in vsakodnevna gibanja, za katera je potrebna aktivacija več mišičnih skupin hkrati. Z omenjeno vadbo tako krepimo vse mišične skupine, oblikujemo telo, izboljšamo gibalne vzorce, vplivamo na manjše tveganje za poškodbe v športu in rekreaciji ter izboljšamo splošno kondicijsko pripravo. Kot breme največkrat uporabljamo lastno telesno težo, poslužujemo pa se tudi uporabe različnih vadbenih pripomočkov kot so uteži, kettlebelli, vadbeni trakovi – TRX, elastike,drsniki, idr., ki še dodatno poskrbijo za nove gibalne izzive in popestritev same vadbe. Za koga je funkcionalna vadba primerna? Vadba poteka v manjši skupini do 10 vadečih in je primerna za vsakogar ne glede na spol in trenutno telesno pripravljenost. Vadbeni program tako ustrezno otežimo in prilagodimo vašim zmožnostim in ciljem. Delo v manjših skupinah nam omogoča pregled in nadzor nad pravilnostjo in kvaliteto izvedbe vaj, čemur dajemo na naših vadba tudi največji poudarek. Vadba poteka pod nadzorom za to usposobljenega kineziologa. Pozitivni učinki Funkcionalnega treninga?
    • Izboljšanje mišične moči in vzdržljivosti.
    • izboljšanje kondicijske priprave,
    • povečan tonus mišic in oblikovanje telesa,
    • povečanje mišične mase in zmanjšanje deleža maščobe v telesu,
    • izboljšanje koordinacije in ravnotežja,
    • izboljšanje telesne drže in stabilnosti telesa.
     
    ob 19:15 do 20:15

torek

  • Funkcionalni treningFunkcionalni trening je srednje do visoko intenzivna celostna vadba, ki temelji na kompleksnih vajah za povečanje in izboljšanje mišične moči in vzdržljivosti. Z funkcionalnim treningom aktiviramo celotno telo, saj mišice krepimo skozi sestavljena – uporabna in vsakodnevna gibanja, za katera je potrebna aktivacija več mišičnih skupin hkrati. Z omenjeno vadbo tako krepimo vse mišične skupine, oblikujemo telo, izboljšamo gibalne vzorce, vplivamo na manjše tveganje za poškodbe v športu in rekreaciji ter izboljšamo splošno kondicijsko pripravo. Kot breme največkrat uporabljamo lastno telesno težo, poslužujemo pa se tudi uporabe različnih vadbenih pripomočkov kot so uteži, kettlebelli, vadbeni trakovi – TRX, elastike,drsniki, idr., ki še dodatno poskrbijo za nove gibalne izzive in popestritev same vadbe. Za koga je funkcionalna vadba primerna? Vadba poteka v manjši skupini do 10 vadečih in je primerna za vsakogar ne glede na spol in trenutno telesno pripravljenost. Vadbeni program tako ustrezno otežimo in prilagodimo vašim zmožnostim in ciljem. Delo v manjših skupinah nam omogoča pregled in nadzor nad pravilnostjo in kvaliteto izvedbe vaj, čemur dajemo na naših vadba tudi največji poudarek. Vadba poteka pod nadzorom za to usposobljenega kineziologa. Pozitivni učinki Funkcionalnega treninga?
    • Izboljšanje mišične moči in vzdržljivosti.
    • izboljšanje kondicijske priprave,
    • povečan tonus mišic in oblikovanje telesa,
    • povečanje mišične mase in zmanjšanje deleža maščobe v telesu,
    • izboljšanje koordinacije in ravnotežja,
    • izboljšanje telesne drže in stabilnosti telesa.
     
    ob 7:00 do 8:00
  • Terapevtska vadbaTerapevtska vadba je primeren za vse, ki bi si želeli cenovno bolj dostopno obliko osebnega treninga. Je vadba v manjši skupini ( 2-4 vadeči), v kateri vsak posameznik izvaja različne vaje, po svojem prilagojenem programu. Vadba je primerna tako za zdrave posameznike, ki bi želeli le individualen program vaj za izboljšanje gibalnih sposobnosti in vsesplošne telesne pripravljenosti, kot tudi posameznike, ki se srečujete z različnimi težavami v gibalnem aparatu (bolečine v hrbtenici, ramenih, poškodbe kolena, idr.) Pred pričetkom vadbe z vsakim posameznikom opravimo uvodni posvet in pregled, na podlagi katerega pripravimo okviren individualni program vaj, prilagojen vašim gibalnim sposobnostim, željam ter ciljem. Skupaj z vašim napredkom individualni program sproti tudi prilagajamo in spreminjamo. Vadba bo potekala pod nenehnim nadzorom kineziologa, ki bo v prvi vrsti skrbel za pravilnost izvedbe vaj, spremljal vaš napredek in vam bo na voljo za kakršna koli vprašanja. Terapevtska vadba traja 1h in bo potekala po urniku. PON ob 17h. SRE dopoldan ob 7h, popoldan ob 17h. PET ob 18h. ob 18:00 do 19:00
  • PilatesKlasični pilates je v 30. letih prejšnjega stoletja izumil Joseph Hubert Pilates, ki je vadbo najprej poimenoval »Contrology«, saj naj bi pri izvajanju vaj s pomočjo duha kontrolirali mišice. Vadba je bila sprva osnovana z namenom izboljšanja telesne konstitucije in drže. Dandanes pilates predstavlja celostno vadbo nižje intenzivnosti, ki daje poudarek na krepitvi težje dostopnih, manjših in šibkejših mišičnih skupin, ki pripomorejo k pravilni in zdravi telesni drži, krepitvi večjih mišičnih skupin in srčno-žilnega sistema, izboljša telesno pripravljenost ter koordinacijo. Trening pilatesa vključuje vaje za moč, gibljivost in ravnotežje, poseben poudarek je tudi na pravilnem dihanju ter zavedanju gibanja. Glavno bistvo pilatesa je trening telesnega jedra ali centra moči (»powerhouse«), ki vključuje mišice trebuha, spodnjega dela hrbta, zadnjice in notranjega dela stegen.. Za koga je Pilates vadba primerna? Pilates vadba je primerna tako za ženske kot moške, vseh starostnih kategorij ne glede na telesno pripravljenost. Če ste začetnik vam priporočamo, da se udeležite začetnega termina vadbe, če pa ste se s Pilatesom ukvarjali že predhodno in so vam osnove že poznane, se nam pridružite v nadaljevalni skupini. Pozitivni učinki Pilates vadbe?
    • Izboljšanje mišične moči,
    • izboljšanje stabilizacije telesnega jedra,
    • izboljšanje gibljivosti,
    • boljša kontrola gibanja in zavedanje,
    • izboljšanje telesne drže,
    • povečan tonus mišic in oblikovanje telesa,
    • izboljšanje splošnega počutja.
     
    ob 19:15 do 20:15 PILATES 2

četrtek

  • Funkcionalni treningFunkcionalni trening je srednje do visoko intenzivna celostna vadba, ki temelji na kompleksnih vajah za povečanje in izboljšanje mišične moči in vzdržljivosti. Z funkcionalnim treningom aktiviramo celotno telo, saj mišice krepimo skozi sestavljena – uporabna in vsakodnevna gibanja, za katera je potrebna aktivacija več mišičnih skupin hkrati. Z omenjeno vadbo tako krepimo vse mišične skupine, oblikujemo telo, izboljšamo gibalne vzorce, vplivamo na manjše tveganje za poškodbe v športu in rekreaciji ter izboljšamo splošno kondicijsko pripravo. Kot breme največkrat uporabljamo lastno telesno težo, poslužujemo pa se tudi uporabe različnih vadbenih pripomočkov kot so uteži, kettlebelli, vadbeni trakovi – TRX, elastike,drsniki, idr., ki še dodatno poskrbijo za nove gibalne izzive in popestritev same vadbe. Za koga je funkcionalna vadba primerna? Vadba poteka v manjši skupini do 10 vadečih in je primerna za vsakogar ne glede na spol in trenutno telesno pripravljenost. Vadbeni program tako ustrezno otežimo in prilagodimo vašim zmožnostim in ciljem. Delo v manjših skupinah nam omogoča pregled in nadzor nad pravilnostjo in kvaliteto izvedbe vaj, čemur dajemo na naših vadba tudi največji poudarek. Vadba poteka pod nadzorom za to usposobljenega kineziologa. Pozitivni učinki Funkcionalnega treninga?
    • Izboljšanje mišične moči in vzdržljivosti.
    • izboljšanje kondicijske priprave,
    • povečan tonus mišic in oblikovanje telesa,
    • povečanje mišične mase in zmanjšanje deleža maščobe v telesu,
    • izboljšanje koordinacije in ravnotežja,
    • izboljšanje telesne drže in stabilnosti telesa.
     
    ob 7:00 do 8:00
  • Funkcionalni treningFunkcionalni trening je srednje do visoko intenzivna celostna vadba, ki temelji na kompleksnih vajah za povečanje in izboljšanje mišične moči in vzdržljivosti. Z funkcionalnim treningom aktiviramo celotno telo, saj mišice krepimo skozi sestavljena – uporabna in vsakodnevna gibanja, za katera je potrebna aktivacija več mišičnih skupin hkrati. Z omenjeno vadbo tako krepimo vse mišične skupine, oblikujemo telo, izboljšamo gibalne vzorce, vplivamo na manjše tveganje za poškodbe v športu in rekreaciji ter izboljšamo splošno kondicijsko pripravo. Kot breme največkrat uporabljamo lastno telesno težo, poslužujemo pa se tudi uporabe različnih vadbenih pripomočkov kot so uteži, kettlebelli, vadbeni trakovi – TRX, elastike,drsniki, idr., ki še dodatno poskrbijo za nove gibalne izzive in popestritev same vadbe. Za koga je funkcionalna vadba primerna? Vadba poteka v manjši skupini do 10 vadečih in je primerna za vsakogar ne glede na spol in trenutno telesno pripravljenost. Vadbeni program tako ustrezno otežimo in prilagodimo vašim zmožnostim in ciljem. Delo v manjših skupinah nam omogoča pregled in nadzor nad pravilnostjo in kvaliteto izvedbe vaj, čemur dajemo na naših vadba tudi največji poudarek. Vadba poteka pod nadzorom za to usposobljenega kineziologa. Pozitivni učinki Funkcionalnega treninga?
    • Izboljšanje mišične moči in vzdržljivosti.
    • izboljšanje kondicijske priprave,
    • povečan tonus mišic in oblikovanje telesa,
    • povečanje mišične mase in zmanjšanje deleža maščobe v telesu,
    • izboljšanje koordinacije in ravnotežja,
    • izboljšanje telesne drže in stabilnosti telesa.
     
    ob 18:00 do 19:00
  • Vadba za zdravo hrbtenicoVsak zdrav otrok se rodi z idealnim gibalnim vzorcem in potencialom za dober razvoj. Rojstvo otroka predstavlja prehod iz enostavnih v kompleksnejše gibalne vzorce in intenzivnejše stimulacije iz okolja. Z uporabo telesa se razvija gibalni sistem, oblikujejo se sklepne površine, zakostenevajo hrustančni deli kosti in jačajo mišice. Ko se otrok začne zavedati okolja in v njem aktivno zaživi, se s podrejanjem družinskim vzorcem in družbenim normam, telesna drža podredi načinu življenja. Telesna drža je individualno značilna in se neprestano spreminja z rastjo in starostjo. Sodoben način življenja, tehnološki razvoj in družba so nas prisilili, da smo se od nabiralca, lovca in aktivnega človeka prelevili v večini primerov v sedečega posameznika. S tem v veliki meri pomembno vplivamo na našo telesno držo, ki se vedno bolj prilagaja sedečemu in neaktivnemu življenjskemu slogu. Pojavijo se nenormalnosti v položaju in obliki hrbtenice, ramen in spodnjih okončin, ki niso posledica okvar, temveč izhajajo iz nezadostnega in nepravilnega delovanja mišic, ki jih lahko z ustrezno prilagojeno vadbo povsem popravimo. V začetni fazi gre za funkcionalne motnje, ki pa lahko na dolgi rok preidejo v deformacijo. Zato je zelo pomembno, da vsako motnjo v telesni drži dovolj zgodaj prepoznamo in ustrezno ukrepamo, ter tako preprečimo nastanek trajnih okvar. Vadba za zdravo hrbtenico je namenjena vsem posameznikom, ki se spopadate s težavami in bolečinami v hrbtenici ter slabo telesno držo, ki je po navadi posledica zakrčenosti in šibkosti mišic. Vadba poteka v manjši skupini (do 8 vadečih), je nizko intenzivna in prilagojena vsakemu posamezniku, glede na individualne težave. Naučili vas bomo, kako aktivirati telesno jedro, ter pravilno in kontrolirano izvajati vaje za stabilizacijo in moč, ter tako pripomogli k lajšanju bolečin hrbtenice in k izboljšanju telesne drže. Vadba zajema predvsem vaje za aktivacijo in stabilizacijo telesnega jedra, gibljivost, ravnotežje in koordinacijo. Zelo pomembno je, da se med izvajanjem vaje zavedamo gibanja lastnega telesa in pripadajočih okončin, ter gibanje izvajamo nadzorovano in zavestno. Pozitivni učinki vadbe za zdravo hrbtenico?
    • Izboljšana moč globokih stabilizatorjev trupa in same stabilizacije trupa,
    • izboljšana telesna drža,
    • zavedanje gibanja lastnega telesa,
    • zmanjšanje zakrčenosti mišic,
    • izboljšanje gibljivosti,
    • zmanjšanje bolečine v hrbtenici.
    ob 19:15 do 20:15

sobota

  • Vadba za zdravo hrbtenicoVsak zdrav otrok se rodi z idealnim gibalnim vzorcem in potencialom za dober razvoj. Rojstvo otroka predstavlja prehod iz enostavnih v kompleksnejše gibalne vzorce in intenzivnejše stimulacije iz okolja. Z uporabo telesa se razvija gibalni sistem, oblikujejo se sklepne površine, zakostenevajo hrustančni deli kosti in jačajo mišice. Ko se otrok začne zavedati okolja in v njem aktivno zaživi, se s podrejanjem družinskim vzorcem in družbenim normam, telesna drža podredi načinu življenja. Telesna drža je individualno značilna in se neprestano spreminja z rastjo in starostjo. Sodoben način življenja, tehnološki razvoj in družba so nas prisilili, da smo se od nabiralca, lovca in aktivnega človeka prelevili v večini primerov v sedečega posameznika. S tem v veliki meri pomembno vplivamo na našo telesno držo, ki se vedno bolj prilagaja sedečemu in neaktivnemu življenjskemu slogu. Pojavijo se nenormalnosti v položaju in obliki hrbtenice, ramen in spodnjih okončin, ki niso posledica okvar, temveč izhajajo iz nezadostnega in nepravilnega delovanja mišic, ki jih lahko z ustrezno prilagojeno vadbo povsem popravimo. V začetni fazi gre za funkcionalne motnje, ki pa lahko na dolgi rok preidejo v deformacijo. Zato je zelo pomembno, da vsako motnjo v telesni drži dovolj zgodaj prepoznamo in ustrezno ukrepamo, ter tako preprečimo nastanek trajnih okvar. Vadba za zdravo hrbtenico je namenjena vsem posameznikom, ki se spopadate s težavami in bolečinami v hrbtenici ter slabo telesno držo, ki je po navadi posledica zakrčenosti in šibkosti mišic. Vadba poteka v manjši skupini (do 8 vadečih), je nizko intenzivna in prilagojena vsakemu posamezniku, glede na individualne težave. Naučili vas bomo, kako aktivirati telesno jedro, ter pravilno in kontrolirano izvajati vaje za stabilizacijo in moč, ter tako pripomogli k lajšanju bolečin hrbtenice in k izboljšanju telesne drže. Vadba zajema predvsem vaje za aktivacijo in stabilizacijo telesnega jedra, gibljivost, ravnotežje in koordinacijo. Zelo pomembno je, da se med izvajanjem vaje zavedamo gibanja lastnega telesa in pripadajočih okončin, ter gibanje izvajamo nadzorovano in zavestno. Pozitivni učinki vadbe za zdravo hrbtenico?
    • Izboljšana moč globokih stabilizatorjev trupa in same stabilizacije trupa,
    • izboljšana telesna drža,
    • zavedanje gibanja lastnega telesa,
    • zmanjšanje zakrčenosti mišic,
    • izboljšanje gibljivosti,
    • zmanjšanje bolečine v hrbtenici.
    ob 8:30 do 9:30
  • Funkcionalni treningFunkcionalni trening je srednje do visoko intenzivna celostna vadba, ki temelji na kompleksnih vajah za povečanje in izboljšanje mišične moči in vzdržljivosti. Z funkcionalnim treningom aktiviramo celotno telo, saj mišice krepimo skozi sestavljena – uporabna in vsakodnevna gibanja, za katera je potrebna aktivacija več mišičnih skupin hkrati. Z omenjeno vadbo tako krepimo vse mišične skupine, oblikujemo telo, izboljšamo gibalne vzorce, vplivamo na manjše tveganje za poškodbe v športu in rekreaciji ter izboljšamo splošno kondicijsko pripravo. Kot breme največkrat uporabljamo lastno telesno težo, poslužujemo pa se tudi uporabe različnih vadbenih pripomočkov kot so uteži, kettlebelli, vadbeni trakovi – TRX, elastike,drsniki, idr., ki še dodatno poskrbijo za nove gibalne izzive in popestritev same vadbe. Za koga je funkcionalna vadba primerna? Vadba poteka v manjši skupini do 10 vadečih in je primerna za vsakogar ne glede na spol in trenutno telesno pripravljenost. Vadbeni program tako ustrezno otežimo in prilagodimo vašim zmožnostim in ciljem. Delo v manjših skupinah nam omogoča pregled in nadzor nad pravilnostjo in kvaliteto izvedbe vaj, čemur dajemo na naših vadba tudi največji poudarek. Vadba poteka pod nadzorom za to usposobljenega kineziologa. Pozitivni učinki Funkcionalnega treninga?
    • Izboljšanje mišične moči in vzdržljivosti.
    • izboljšanje kondicijske priprave,
    • povečan tonus mišic in oblikovanje telesa,
    • povečanje mišične mase in zmanjšanje deleža maščobe v telesu,
    • izboljšanje koordinacije in ravnotežja,
    • izboljšanje telesne drže in stabilnosti telesa.
     
    ob 10:00 do 11:00

Velika telovadnica

pontorsrečetpetsobned
7:00
8:30
10:00
17:00
18:00
19:15

Tekaška vadba

No classes scheduled

Mala telovadnica

No classes scheduled