Pilates

Klasični pilates je v 30. letih prejšnjega stoletja izumil Joseph Hubert Pilates, ki je vadbo najprej poimenoval »Contrology«, saj naj bi pri izvajanju vaj s pomočjo duha kontrolirali mišice. Vadba je bila sprva osnovana z namenom izboljšanja telesne konstitucije in drže.

Dandanes pilates predstavlja celostno vadbo nižje intenzivnosti, ki daje poudarek na krepitvi težje dostopnih, manjših in šibkejših mišičnih skupin, ki pripomorejo k pravilni in zdravi telesni drži, krepitvi večjih mišičnih skupin in srčno-žilnega sistema, izboljša telesno pripravljenost ter koordinacijo.

Trening pilatesa vključuje vaje za moč, gibljivost in ravnotežje, poseben poudarek je tudi na pravilnem dihanju ter zavedanju gibanja. Glavno bistvo pilatesa je trening telesnega jedra ali centra moči (»powerhouse«), ki vključuje mišice trebuha, spodnjega dela hrbta, zadnjice in notranjega dela stegen..

Za koga je Pilates vadba primerna?

Pilates vadba je primerna tako za ženske kot moške, vseh starostnih kategorij ne glede na telesno pripravljenost. Če ste začetnik vam priporočamo, da se udeležite začetnega termina vadbe, če pa ste se s Pilatesom ukvarjali že predhodno in so vam osnove že poznane, se nam pridružite v nadaljevalni skupini.

Pozitivni učinki Pilates vadbe?

  • Izboljšanje mišične moči,
  • izboljšanje stabilizacije telesnega jedra,
  • izboljšanje gibljivosti,
  • boljša kontrola gibanja in zavedanje,
  • izboljšanje telesne drže,
  • povečan tonus mišic in oblikovanje telesa,
  • izboljšanje splošnega počutja.

 

REMEDIOS - Pilates